منابع دکتری مهندسی برق

دکتری 98 + اخبار دکتری + منابع دکتری 98 + مصاحبه آزمون دکتری

منابع دکتری مهندسی برق

دکتری 98 + اخبار دکتری + منابع دکتری 98 + مصاحبه آزمون دکتری

استخدام دکتری مهندسی برق الکترونیک

یکی از دغدغه های افراد بعد از فارغ التحصیلی ، استخدام در یک شرکت معتبر است تا هم بتوانند از آموخته های خود استفاده کنند و هم بتوانند درآمد و تجربه کسب نمایند.بک شرکت معتبر فعال در حوزه الکترونیک و مخابرات از فارالتحصیلان دکتری مهندسی برق الکترونیک دعوت به همکاری می نماید.

(بهترین شیوه رزومه‌ نویسی برای گروه فنی و مهندسی)

شرایط احراز:

  • دارای مدرک دکتری
  • تسلط به کدنویسی HDL
  • تسلط به طراحی شماتیک مدار (Altium Designer)
  • آشنا با پردازش سیگنال دیجیتال
  • آشنا با طراحی PCB

دوستانی که تمایل به همکاری دارند لطفا رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند:

resume.mpa@gmail.com

 

معرفی رشته مهندسی برق الکترونیک

رشته الکترونیک در گروه فنی و مهندسی قرار گرفته و دارای گرایش های زیر می باشد:

1-الکترونیک

2-جنگ الکترونیک

الکترونیک‌ نوین‌ به‌ وجود آورنده‌ سیستمها و ابزارهای‌ پیچیده‌ای‌ است‌ که‌ در بسیاری‌ از مصارف‌ زندگی‌ روزمره‌ و شاخه‌های‌ مختلف‌ صنعت‌، پزشکی‌ و مهندسی‌ مورد استفاده‌ قرار می‌گیرند. هدف‌ از ارائه‌ این‌ مجموعه‌ تربیت‌ کارشناسانی‌ در زمینه‌ شناخت‌ نحوه‌ عملکرد، چگونگی‌ نگهداری‌ بهره‌برداری، تجزیه‌ و تحلیل‌ و طراحی سیستمهای‌ الکترونیکی‌ در واحدهای‌ مختلف ‌صنعتی‌ و خدماتی‌ کشور است‌. برای‌ این‌ منظور، در این‌ مجموعه‌ دانشجویان‌ با فیزیک ‌ادوات نیمه‌هادی، ساختمان‌ و طرز کار عناصر الکترونیکی‌ مانند انواع‌ ترانزیستورها، دیودها و مدارهای‌ مجتمع‌ و نیز آنالیز مدارها و سیستم‌های‌ الکترونیکی‌ آشنا می‌شوند.

مطابق اعلام سازمان سنجش و آموزش کشور ، داوطلبان فارغ التحصیل از تمامی رشته ها میتوانند در کنکور دکتری الکترونیک شرکت کنند.

آینده شغلی و بازار کار رشته مهندسی برق الکترونیک

مهندسی برق یکی از مشاغل مهم و کلیدی صنعت برق و مخابرات به شمار می رود. انرژی یکی از مهم ترین سرمایه های هر کشور به حساب می آید.
داشتن تحصیلات دانشگاهی و آکادمیک از الزامات ورود به شغل مهندسی برق می باشد. در کشور ما گرایش های تخصصی مختلفی برای مهندسی برق تعریف شده است که اگر فارغ التحصیلان مهندسی برق متناسب با گرایش تخصصی خود مشغول به کار شوند(برای خواندن ادامه مطلب بازار کار رشته برق الکترونیک کلیک کنید).

 

www.phdphd.org

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.